Nowy szef Samsung Electronics Polska jest związany z koncernem od 20 lat. W 1994 r. rozpoczął pracę w biurze Samsung Electronics w Korei Południowej w działach zarządzania marką, marketingu i strategii. W 2002 roku przeniósł się do europejskiej centrali firmy w Londynie i jako szef zespołu przejął odpowiedzialność za zarządzanie marką. W ciągu ostatnich sześciu lat przewodził działom marketingu, zarządzania marką i Public Relations. Był również odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie siecią paneuropejskich partnerów handlowych i odgrywał kluczową rolę w rozwoju działu B2B Samsung w Europie.
- Polska jest dla firmy Samsung rynkiem szczególnym. Poza lokalnym oddziałem odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing, firma zlokalizowała w kraju także instytuty badawczo-rozwojowe i nowoczesną fabrykę, z której produkty eksportowane są do wszystkich krajów europejskich – mówi cytowany w komunikacie Hadrian Baumann.
Samsung zatrudnia w Polsce ponad 6,5 tys. osób. Należą do niego dwie fabryki sprzętu AGD, przejęte od Amiki Wronki. Z koeli polskie Centrum R&D Samsung składa się z czterech oddziałów, znajdujących się w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Krakowie.