Reklama
Rozwiń
Reklama

Technologie w cenie

Listę stu najcenniejszych brandów globu po raz piąty z rzędu otwiera Apple. W pierwszej piątce znalazły się aż cztery marki reprezentujące nowe technologie.

Publikacja: 14.05.2015 22:27

Piąty rok z rzędu najlepszy jest Apple

Foto: Rzeczpospolita

W najnowszym zestawieniu magazynu „Forbes" grupującym najdroższe znaki firmowe świata są marki z 15 krajów (ranking nie obejmuje Polski). Najwięcej znaków firmowych mają USA, Niemcy – dziewięć, a Japonia i Francja po siedem. Najdroższe marki reprezentują 20 branż. Najwięcej z nich, bo aż 15 w setce, przypada na technologie. To znak naszych czasów. Technologiczną branżę reprezentuje zwycięzca. Po raz piąty z rzędu jest nim amerykański Apple. Wartość znaku nadgryzionego jabłka urosła przez rok o 17 proc., do 145,3 mld dol. Kolejne są Microsoft, Google i IBM (5. pozycja). Jedyną firmą nietechnologiczną w pierwszej piątce jest Coca-Cola (na 4. pozycji).

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama