Reklama

Technologie w cenie

Listę stu najcenniejszych brandów globu po raz piąty z rzędu otwiera Apple. W pierwszej piątce znalazły się aż cztery marki reprezentujące nowe technologie.

Publikacja: 14.05.2015 22:27

Piąty rok z rzędu najlepszy jest Apple

Foto: Rzeczpospolita

W najnowszym zestawieniu magazynu „Forbes" grupującym najdroższe znaki firmowe świata są marki z 15 krajów (ranking nie obejmuje Polski). Najwięcej znaków firmowych mają USA, Niemcy – dziewięć, a Japonia i Francja po siedem. Najdroższe marki reprezentują 20 branż. Najwięcej z nich, bo aż 15 w setce, przypada na technologie. To znak naszych czasów. Technologiczną branżę reprezentuje zwycięzca. Po raz piąty z rzędu jest nim amerykański Apple. Wartość znaku nadgryzionego jabłka urosła przez rok o 17 proc., do 145,3 mld dol. Kolejne są Microsoft, Google i IBM (5. pozycja). Jedyną firmą nietechnologiczną w pierwszej piątce jest Coca-Cola (na 4. pozycji).

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Państwo musi nałożyć chomąto na głupotę
Biznes
Amerykańskie stowarzyszenie wyrzuca ekonomistę Larry’ego Summersa za związki z Epsteinem
Biznes
Akademia Leona Koźmińskiego wśród najlepszych szkół biznesu w Europie
Biznes
UOKiK ukarał Vectrę. Kwota jest porażająca
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
EBC blokuje kredyt dla Ukrainy, wojna z chińszczyzną, strach OpenAI przed Google
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama