Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.04.2017 08:02 Publikacja: 20.04.2017 08:02
Rupert Stadler stwierdził w Szanghaju, ze ten segment rynku wzrośnie w ciągu 10 lat do ok. 3 mln pojazdów rocznie na skutek większego wzrostu gospodarczego, rosnącej liczby ludzi bogatych i przedsiębiorczemiu rozwojowi firm prywatnych. — Spodziewamy się znaczącego wzrostu. Nieważne, czy dojdzie do niego za dwa czy trzy lata, ale ostatecznie w 10-letniej perspektywie zobaczymy go — powiedział.
Audi jako jedna z pierwszych firm weszła do Chin i jest w dalszym ciągu marką sprzedającą najwięcej aut segmentu premium, choć szybko traci przewagę wobec nowych modeli Mercedesa-Benza. Szef tej marki Daimlera na Chiny, Hubertus Troska stwierdził odrębnie, że spodziewa się dojścia chińskiego rynku premium do 3 mln sztuk w ciągu 5 lat.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas