Reklama
Rozwiń
Reklama

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Salon samochodowy w Los Angeles (1-10 grudnia) będzie dla jego uczestników okazją do sprawdzenia, czego Amerykanie chcą w zakresie czystych pojazdów i jakie są wymagania inwestorom. Nie będzie to więc zwykła impreza branżowa.

Aktualizacja: 28.11.2017 11:16 Publikacja: 28.11.2017 11:09

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Foto: www.automobilityla.com

Od 27 listopada trwają dni prasowe, producenci prezentują mediom nowe modele, a cała impreza nazwana AutoMobility LA kładzie nacisk na technologię cyfrową i nowe sposoby przemieszczania się np. samochodami autonomicznymi. Od piątku salon będzie dostępny dla publiczności.

Na razie nie ma jeszcze dużego dostępu do samochodów autonomicznych, sprzedaż pojazdów całkowicie elektrycznych, czego wymagają władze Kalifornii, jest marginalna i ze stratą dla producentów. Zyski zapewniają spalinowe pojazdy sportowo-użytkowe i furgonetki.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama