Reklama

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Salon samochodowy w Los Angeles (1-10 grudnia) będzie dla jego uczestników okazją do sprawdzenia, czego Amerykanie chcą w zakresie czystych pojazdów i jakie są wymagania inwestorom. Nie będzie to więc zwykła impreza branżowa.

Aktualizacja: 28.11.2017 11:16 Publikacja: 28.11.2017 11:09

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Foto: www.automobilityla.com

Od 27 listopada trwają dni prasowe, producenci prezentują mediom nowe modele, a cała impreza nazwana AutoMobility LA kładzie nacisk na technologię cyfrową i nowe sposoby przemieszczania się np. samochodami autonomicznymi. Od piątku salon będzie dostępny dla publiczności.

Na razie nie ma jeszcze dużego dostępu do samochodów autonomicznych, sprzedaż pojazdów całkowicie elektrycznych, czego wymagają władze Kalifornii, jest marginalna i ze stratą dla producentów. Zyski zapewniają spalinowe pojazdy sportowo-użytkowe i furgonetki.

Producenci znajdujący się między naftową przeszłościom i cyfrową przyszłością są w trudnej sytuacji pod względem przekazu do konsumentów. Volkswagen stara się zatrzeć złe wspomnienia z Dieselgate promocją całej gamy pojazdów elektrycznych, na które zamierza wydać 40 mld dolarów. Wystawia jednak również dużą luksusową limuzynę A8 na benzynę, która może sama jechać w pewnych warunkach, ale mimo wszystko ustępuje o krok rynkowi aut sportowo-użytkowych.

Inne firmy przyćmione ofensywą marketingową Tesli, nie mają powodów do zadowolenia. Sprzedaż luksusowych aut BMW, Mercedesa-Benza i Toyoty zmalała po 10 miesiącach. mimo doskonałego rynku akcji tych firm. BMW pokazuje na salonie nową wersję hybrydy plug-in i8, ale klientów nie zainteresowanych napędem elektrycznym powinna przyciągnąć wyczynowa limuzyna serii 5.

Jaguar Land Rover należący do Tata Motors wystawia nowy benzynowy Range Rover SV Autobiography uznawany za podstawę gamy modeli w cenie powyżej 100 tys. dolarów oraz pierwszą hybrydę plug-in.

Reklama
Reklama

Fiat Chrysler Automobiles prezentuje nowego Jeepa Wranglera przypominającego sylwetką pojazdy, które pozwoliły Stanom wygrać II wojnę światową.

Podczas salonu szefowie firm i specjaliści od motoryzacji będą debatować, jak pojazdy elektryczne, autonomiczne i usługi car-sharing zadecydują o przyszłości. A na salonie gwiazdami będą spalinowe pojazdy sportowo-użytkowe, np. Subaru Ascent, duży SUV z trzema rzędami foteli marki znanej dotychczas z pojazdów kompaktowych o napędzie na 4 koła.

Biznes
Polskie bombki podbijają świat, Netflix przejmuje WBD i spór o przyszłość NATO
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama