Reklama
Rozwiń

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Salon samochodowy w Los Angeles (1-10 grudnia) będzie dla jego uczestników okazją do sprawdzenia, czego Amerykanie chcą w zakresie czystych pojazdów i jakie są wymagania inwestorom. Nie będzie to więc zwykła impreza branżowa.

Aktualizacja: 28.11.2017 11:16 Publikacja: 28.11.2017 11:09

Salon w Los Angeles kolejnym testem dla firm

Foto: www.automobilityla.com

Od 27 listopada trwają dni prasowe, producenci prezentują mediom nowe modele, a cała impreza nazwana AutoMobility LA kładzie nacisk na technologię cyfrową i nowe sposoby przemieszczania się np. samochodami autonomicznymi. Od piątku salon będzie dostępny dla publiczności.

Na razie nie ma jeszcze dużego dostępu do samochodów autonomicznych, sprzedaż pojazdów całkowicie elektrycznych, czego wymagają władze Kalifornii, jest marginalna i ze stratą dla producentów. Zyski zapewniają spalinowe pojazdy sportowo-użytkowe i furgonetki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI