Bank Millennium udostępnił klientom nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą dodać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi. Dodatkowo w aplikacji mobilnej mogą zaznaczyć na mapie lokalizację transakcji. W ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium zyskała też nowe, wygodniejsze menu oraz skrzynkę wiadomości.

Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Klient ma możliwość dodania załączników w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze do 1,5 MB każdy. Możliwość definiowania własnych tagów pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji, a dodanie szerszego opisu umożliwia ich łatwe zidentyfikowanie. Aby uzupełnić historię transakcji w Millenecie, wystarczy wejść w historię wybranego konta, kliknąć w szczegóły danej transakcji i dodać załącznik, tagi lub opis. Dodanie rozszerzonych szczegółów transakcji w aplikacji mobilnej jest możliwe od razu po wykonaniu przelewu lub płatności Blikiem, bezpośrednio na powiadomieniu o wykonaniu transakcji, a także po wejściu w historię, a następnie w konkretną transakcję.

- Wielokrotnie sprawdzając historię rachunku mamy problem z rozpoznaniem transakcji. To dlatego, że w przypadku wielu sklepów ich nazwa pojawiająca się w opisie transakcji jest inna niż ta, pod którą je znamy. Często też, w przypadku konieczności zareklamowania czy zwrotu towaru, mamy kłopot z odszukaniem paragonu lub faktury potwierdzającej zakup. Usługa, którą udostępniliśmy klientom, powinna w znacznym stopniu rozwiązać te problemy - mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. Zaznacza, że dodawanie zdjęć paragonów do transakcji oraz możliwość zaznaczenia lokalizacji transakcji na mapie to nowość na rynku.

Pozostałe zmiany w menu aplikacji umożliwiają jeszcze łatwiejszy, bardziej intuicyjny dostęp do konta, mobilnych płatności oraz innych funkcji i znacznie upraszczają poruszanie się po aplikacji. Nowością jest także intuicyjna skrzynka wiadomości w aplikacji mobilnej oraz odświeżona skrzynka wiadomości w Millenecie.

Zmiany menu aplikacji dotyczą wyłącznie jego układu. Wszystkie dotychczasowe funkcje nadal są dostępne, zostały jedynie uporządkowane w taki sposób, aby dostęp do nich był jeszcze bardziej intuicyjny. Na górze ekranu został dodany pasek ze skrótami do ustawień, kontaktu i wylogowania. W nowej wersji aplikacji całe menu jest widoczne bez przewijania. Nowa skrzynka wiadomości jest w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną co oznacza, że wiadomości są automatycznie dostępne zarówno w Millenecie, jak i aplikacji. Użytkownicy mogą teraz napisać wiadomość bezpośrednio w aplikacji, w prosty sposób dodać załączniki i dzięki wprowadzonym kategoriom łatwo znaleźć wątek.

- Nowy układ menu oraz nową skrzynkę wiadomości projektowaliśmy wspólnie z użytkownikami. Projekty powstawały na podstawie ich komentarzy i sugestii, testowaliśmy z nimi rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadały ich rzeczywistym potrzebom. Stale ulepszamy aplikację, aby korzystanie z bankowości mobilnej było coraz wygodniejsze. Każde nowe rozwiązanie testujemy i konsultujemy z użytkownikami. Wszyscy klienci banku mogą wziąć udział w testach – dodaje Ricardo Campos. Zaktualizowana wersja aplikacji mobilnej dostępna jest na systemy Android oraz iOS.