Millennium odświeża aplikacje

Bank Millennium wprowadził zmiany w serwisie bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej. Udostępniono nową historię transakcji i zmieniono układ niektórych funkcji.

Publikacja: 18.05.2017 12:53

Millennium odświeża aplikacje

Foto: Bloomberg

Bank Millennium udostępnił klientom nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą dodać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi. Dodatkowo w aplikacji mobilnej mogą zaznaczyć na mapie lokalizację transakcji. W ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium zyskała też nowe, wygodniejsze menu oraz skrzynkę wiadomości.

Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Klient ma możliwość dodania załączników w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze do 1,5 MB każdy. Możliwość definiowania własnych tagów pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji, a dodanie szerszego opisu umożliwia ich łatwe zidentyfikowanie. Aby uzupełnić historię transakcji w Millenecie, wystarczy wejść w historię wybranego konta, kliknąć w szczegóły danej transakcji i dodać załącznik, tagi lub opis. Dodanie rozszerzonych szczegółów transakcji w aplikacji mobilnej jest możliwe od razu po wykonaniu przelewu lub płatności Blikiem, bezpośrednio na powiadomieniu o wykonaniu transakcji, a także po wejściu w historię, a następnie w konkretną transakcję.

- Wielokrotnie sprawdzając historię rachunku mamy problem z rozpoznaniem transakcji. To dlatego, że w przypadku wielu sklepów ich nazwa pojawiająca się w opisie transakcji jest inna niż ta, pod którą je znamy. Często też, w przypadku konieczności zareklamowania czy zwrotu towaru, mamy kłopot z odszukaniem paragonu lub faktury potwierdzającej zakup. Usługa, którą udostępniliśmy klientom, powinna w znacznym stopniu rozwiązać te problemy - mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. Zaznacza, że dodawanie zdjęć paragonów do transakcji oraz możliwość zaznaczenia lokalizacji transakcji na mapie to nowość na rynku.

Pozostałe zmiany w menu aplikacji umożliwiają jeszcze łatwiejszy, bardziej intuicyjny dostęp do konta, mobilnych płatności oraz innych funkcji i znacznie upraszczają poruszanie się po aplikacji. Nowością jest także intuicyjna skrzynka wiadomości w aplikacji mobilnej oraz odświeżona skrzynka wiadomości w Millenecie.

Zmiany menu aplikacji dotyczą wyłącznie jego układu. Wszystkie dotychczasowe funkcje nadal są dostępne, zostały jedynie uporządkowane w taki sposób, aby dostęp do nich był jeszcze bardziej intuicyjny. Na górze ekranu został dodany pasek ze skrótami do ustawień, kontaktu i wylogowania. W nowej wersji aplikacji całe menu jest widoczne bez przewijania. Nowa skrzynka wiadomości jest w pełni zintegrowana z aplikacją mobilną co oznacza, że wiadomości są automatycznie dostępne zarówno w Millenecie, jak i aplikacji. Użytkownicy mogą teraz napisać wiadomość bezpośrednio w aplikacji, w prosty sposób dodać załączniki i dzięki wprowadzonym kategoriom łatwo znaleźć wątek.

- Nowy układ menu oraz nową skrzynkę wiadomości projektowaliśmy wspólnie z użytkownikami. Projekty powstawały na podstawie ich komentarzy i sugestii, testowaliśmy z nimi rozwiązania, aby jak najlepiej odpowiadały ich rzeczywistym potrzebom. Stale ulepszamy aplikację, aby korzystanie z bankowości mobilnej było coraz wygodniejsze. Każde nowe rozwiązanie testujemy i konsultujemy z użytkownikami. Wszyscy klienci banku mogą wziąć udział w testach – dodaje Ricardo Campos. Zaktualizowana wersja aplikacji mobilnej dostępna jest na systemy Android oraz iOS.

Bank Millennium udostępnił klientom nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą dodać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi. Dodatkowo w aplikacji mobilnej mogą zaznaczyć na mapie lokalizację transakcji. W ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium zyskała też nowe, wygodniejsze menu oraz skrzynkę wiadomości.

Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Klient ma możliwość dodania załączników w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze do 1,5 MB każdy. Możliwość definiowania własnych tagów pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji, a dodanie szerszego opisu umożliwia ich łatwe zidentyfikowanie. Aby uzupełnić historię transakcji w Millenecie, wystarczy wejść w historię wybranego konta, kliknąć w szczegóły danej transakcji i dodać załącznik, tagi lub opis. Dodanie rozszerzonych szczegółów transakcji w aplikacji mobilnej jest możliwe od razu po wykonaniu przelewu lub płatności Blikiem, bezpośrednio na powiadomieniu o wykonaniu transakcji, a także po wejściu w historię, a następnie w konkretną transakcję.

Banki
Lista hańby. Największe banki UE wciąż wspierają rosyjską wojnę
Banki
Lepszy początek roku Deutsche Banku, gorszy BNP Paribas
Banki
Saga frankowa drenuje banki. Czy uchwała Sądu Najwyższego coś zmieni?
Banki
Zmiany w zarządzie największego polskiego banku. Nowy wiceprezes PKO
Materiał Partnera
Kredyt Unia to wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?