Aktualizacja: 29.11.2016 23:04 Publikacja: 29.11.2016 19:43
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
O niemal 2 proc. może się zwiększać popyt na słodycze w Polsce w najbliższych kilku latach – szacuje firma KPMG w Polsce.
– Produktami, które mają najlepsze perspektywy i kontynuują wyraźny trend wzrostowy, są wyroby czekoladowe – mówi Rafał Wiza, partner w dziale audytu, szef zespołu private equity w KPMG w Polsce. – Ich spożycie w Polsce jest jednak nadal znacznie niższe niż w wielu krajach Unii Europejskiej.
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas