Polskie firmy cukiernicze muszą postawić na eksport

Producenci słodyczy muszą stawiać przede wszystkim na eksport, jeżeli chcą nadal rozwijać się w szybkim tempie. Duży potencjał mają szczególnie rynki Bliskiego i Dalekiego Wschodu.

Aktualizacja: 29.11.2016 23:04 Publikacja: 29.11.2016 19:43

Foto: 123RF

O niemal 2 proc. może się zwiększać popyt na słodycze w Polsce w najbliższych kilku latach – szacuje firma KPMG w Polsce.

– Produktami, które mają najlepsze perspektywy i kontynuują wyraźny trend wzrostowy, są wyroby czekoladowe – mówi Rafał Wiza, partner w dziale audytu, szef zespołu private equity w KPMG w Polsce. – Ich spożycie w Polsce jest jednak nadal znacznie niższe niż w wielu krajach Unii Europejskiej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku