Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.11.2016 20:35 Publikacja: 29.11.2016 19:40
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Niemal 179,4 mld dol. wyniesie wartość globalnego rynku słodyczy wobec około 176,7 mld dol. w 2016 r. – prognozuje firma badawcza Euromonitor International. Spośród regionów, w których kwoty przeznaczane na słodycze są największe, najbardziej – o 2,5 proc. – powinna pójść w górę sprzedaż w krajach Azji i Pacyfiku. W 2017 r. przekroczy 40,4 mld dol.
W Europie Zachodniej, która zajmuje pierwsze miejsce na świecie, wydatki urosną o niespełna 1 proc., do blisko 53,3 mld dol. Z kolei w Ameryce Północnej, która obroni trzecią pozycję, zwiększą się o 1,9 proc., do ponad 37,7 mld dol. – szacuje Euromonitor.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas