Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 07.11.2017 20:29 Publikacja: 07.11.2017 20:29
Foto: Bloomberg
Prognoza na 2021 r. mówi już o kwocie 20 mld zł. Cechą charakterystyczną polskiej branży kosmetycznej jest bowiem wysoka dynamika wzrostu, przekraczająca średnio nominalnie 5 proc. rocznie. Całkiem spory jest też eksport, z danych GUS wynika, że w 2016 r. zagraniczna sprzedaż kosmetyków sięgnęła 11,8 mld zł i była wyższa o 16 proc. niż rok wcześniej. W eksporcie dominują wciąż produkty działających w Polsce podmiotów zagranicznych. Coraz szybciej rośnie jednak udział rodzimych przedsiębiorstw, sięgając w ubiegłym roku 25–30 proc., a te najbardziej znane i aktywne (Inglot, Ziaja, Oceanic, Dr Irena Eris) zwiększyły eksport w dwucyfrowym tempie. Około 70 proc. eksportu kosmetyków trafia na rynki UE i krajów rozwiniętych, głównie do Niemiec i Wielkiej Brytanii, ale także do Rosji.
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas