Reklama
Rozwiń

Inny punkt widzenia

Niełatwo jest budować przynoszący dobre wyniki biznes na częściowo podbitym już rynku, w cieniu wielkich legend, lub samodzielnie pokierować polskimi oddziałami firm międzynarodowych. To wymaga biznesowego talentu.

Publikacja: 18.10.2016 20:09

Paweł Bielak, prezes Grupy Inwido w Polsce. Jest absolwentem wydziału nauk ekonomicznych i zarządzan

Paweł Bielak, prezes Grupy Inwido w Polsce. Jest absolwentem wydziału nauk ekonomicznych i zarządzania na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Otrzymał też dyplom MBA w Wyższej Szkole Biznesu w Poznaniu (Nottingham Trend University). Wśród jego zainteresowań są squash i krav maga. Inwido, które przejęło Sokółkę Okna i Drzwi w 2006 r., działa niemal w całej Europie. Miniony rok finansowy był dla grupy rekordowy – obroty wzrosły o 6 proc., do ok. 536 mln euro. Według spółki na polskim rynku utrzymuje się mocna konkurencja, a popyt na produkty premium jest relatywnie niski. Pod koniec roku liczba wydanych pozwoleń na budowę i nowo zaczętych inwestycji wzrosła, co pozwala na optymizm.

Foto: materiały prasowe

Obie drogi wymagają wiedzy, wytrwałości, ambicji, uporu i nieustannego oglądania się na konkurencję. Dlatego tuż obok branżowych tuzów z polskim rodowodem przedstawiamy też nasze typy najbardziej obiecujących nazwisk i marek tej branży, zarówno menedżerów, którzy świetnie sobie radzą, zarządzając polskimi operacjami międzynarodowych koncernów, jak i osób, które konsekwentnie rozwijają swoje firmy, powoli zbliżając się do czołówki, oraz tych, którzy zdecydowali się ratować znane marki z problemami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy