Reklama
Rozwiń
Reklama

Matki: jak będzie praca, będą dzieci

Samo 500 zł na dziecko nie wyciągnie Polski z demograficznej zapaści. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej przez portal dla kobiet.

Aktualizacja: 13.11.2015 11:33 Publikacja: 12.11.2015 20:00

Matki: jak będzie praca, będą dzieci

Foto: 123RF

Portal Mamopracuj.pl zapytał 500 matek o to, jak powinien działać rynek pracy, by kobiety chciały rodzić dzieci. Okazuje się, że nie oczekują one od pracodawcy szczególnych udogodnień, jedynie życzliwego podejścia i wyrozumiałości. Chcą być pewne, że po porodzie nie stracą pracy.

Aż 78 proc. ankietowanych pań stwierdziło, że dla nich najważniejsze jest, by pracodawca rozumiał, że przy małych dzieciach w domu nie można być już w pełni dyspozycyjnym. Trzy czwarte chciałoby mieć elastyczne godziny pracy, a co druga – w razie potrzeby móc pracować w domu, np. gdy dziecko zachoruje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Czas wyrzucić hulajnogi z Warszawy? Na Zachodzie sobie poradzili. Paryż i Praga pozbyły się problemu
Społeczeństwo
Chińskie e-papierosy zalewają polski rynek. Sięgnął po nie już co drugi nastolatek
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani Polacy, którzy odeszli w ostatnim roku
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Prawdziwy pożar w fikcyjnym bloku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama