Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Reklamy zawierające "szkodliwe stereotypy dotyczące płci" będą zakazane w Wielkiej Brytanii. Nowe przepisy mogą mieć poważny wpływ na przemysł.

Aktualizacja: 14.06.2019 17:44 Publikacja: 14.06.2019 16:45

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Foto: Pixabay

Zakaz wydany przez Urząd ds. Norm Reklam obejmuje m.in. wizerunek kobiety, która ma problem z zaparkowaniem samochodu lub mężczyzny, który nie radzi sobie ze zmianą pieluchy.

Nie będzie natomiast zakazu innych sytuacji, które przez niektórych mogą być uważane za stereotypowe, jak np. sprzątająca dom kobieta lub pracujący w warsztacie mężczyzna.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Watykan przekonał Aleksandra Łukaszenkę. Niezłomny ksiądz wyszedł na wolność
Społeczeństwo
Brytyjczycy wybrali słowo roku. „Oddaje ducha 2025”
Społeczeństwo
Oburzająca aukcja w Niemczech. Pod młotek miały trafić pamiątki po ofiarach Holokaustu
Społeczeństwo
Ukraińskie drony zniszczyły nadajnik tajemniczej rosyjskiej stacji radiowej UVB-76, która emitowała tylko brzęczenie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Społeczeństwo
Rdzenni mieszkańcy Brazylii wdarli się do kompleksu, w którym odbywa się COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama