Reklama

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Reklamy zawierające "szkodliwe stereotypy dotyczące płci" będą zakazane w Wielkiej Brytanii. Nowe przepisy mogą mieć poważny wpływ na przemysł.

Aktualizacja: 14.06.2019 17:44 Publikacja: 14.06.2019 16:45

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Foto: Pixabay

Zakaz wydany przez Urząd ds. Norm Reklam obejmuje m.in. wizerunek kobiety, która ma problem z zaparkowaniem samochodu lub mężczyzny, który nie radzi sobie ze zmianą pieluchy.

Nie będzie natomiast zakazu innych sytuacji, które przez niektórych mogą być uważane za stereotypowe, jak np. sprzątająca dom kobieta lub pracujący w warsztacie mężczyzna.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Ludwig A. Minelli nie żyje. Założyciel Dignitas miał 92 lata
Społeczeństwo
Lotnisko w Wilnie zamknięte. To kolejny taki przypadek nad Litwą
Wspomnienie
Nie żyje sir Tom Stoppard, legenda brytyjskiej dramaturgii
Archeologia
Przełomowe odkrycia w Taş Tepeler: nowe neolityczne rzeźby zmieniają historię Anatolii
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Społeczeństwo
Szwedzki spór o imigrantów. Samorządy obawiają się ich stracić. Dlaczego?
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama