Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Reklamy zawierające "szkodliwe stereotypy dotyczące płci" będą zakazane w Wielkiej Brytanii. Nowe przepisy mogą mieć poważny wpływ na przemysł.

Aktualizacja: 14.06.2019 17:44 Publikacja: 14.06.2019 16:45

Wielka Brytania zakazuje stereotypowych reklam

Foto: Pixabay

Zakaz wydany przez Urząd ds. Norm Reklam obejmuje m.in. wizerunek kobiety, która ma problem z zaparkowaniem samochodu lub mężczyzny, który nie radzi sobie ze zmianą pieluchy.

Nie będzie natomiast zakazu innych sytuacji, które przez niektórych mogą być uważane za stereotypowe, jak np. sprzątająca dom kobieta lub pracujący w warsztacie mężczyzna.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Drony znów zakłócają działanie lotniska w Belgii
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Słowacja. Z populacji niedźwiedzi „usunięto” ponad 200 zwierząt
Społeczeństwo
Niedźwiedzie atakują. Władze Japonii reagują na prośby o pomoc, do akcji wkroczyli żołnierze
Społeczeństwo
Jak nietoperze ratują ważną gałąź meksykańskiej gospodarki
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani ludzie, którzy zmarli w ostatnim roku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama