Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.03.2016 21:50 Publikacja: 24.03.2016 20:00
2 zdjęcia
ZobaczZmieniają się przyzwyczajenia polskich konsumentów. Korzystają na tym m.in. producenci tzw. energetyków. – Prognozy dla napojów energetycznych na 2016 r. są bardzo optymistyczne. Przekroczenie poziomu 1 mld zł sprzedaży jest bardzo prawdopodobne – mówi „Rzeczpospolitej" Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare, m.in. producenta Blacka, najczęściej kupowanego energetyku w Polsce.
Już w 2015 r. padł rekord w tym segmencie rynku napojowego. Wydatki na energetyki sięgnęły 950 mln zł i były o blisko jedną dziesiątą wyższe niż rok wcześniej – podaje FoodCare za firmą badawczą Nielsen. Jeszcze 10 lat temu wydawaliśmy na nie niemal cztery razy mniej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas