Reklama

Polacy pozbywają się telewizorów

W ponad 4 proc. polskich domów nie stoi już odbiornik TV. Ten odsetek systematycznie rośnie.

Aktualizacja: 30.12.2015 06:42 Publikacja: 29.12.2015 20:00

Polacy pozbywają się telewizorów

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Z końcem roku badająca telewizyjną oglądalność firma Nielsen Audience Measurement po raz kolejny aktualizowała tzw. uniwersy, czyli zmienne, przez które są ważone codzienne dane dotyczące oglądalności telewizyjnej. Z informacji, do jakich dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że według najnowszych estymacji odsetek gospodarstw domowych, w których nie ma już telewizora, wzrósł w Polsce w 2015 r. z 3,8 proc. do 4,1 proc.

Biorąc pod uwagę, że wszystkich gospodarstw domowych jest w Polsce według Nielsena ponad 13,5 mln (i mieszka w nich 35,6 mln widzów), oznacza to, że ponad 550 tys. domów nie ma dostępu do tradycyjnej telewizji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama