Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy pozbywają się telewizorów

W ponad 4 proc. polskich domów nie stoi już odbiornik TV. Ten odsetek systematycznie rośnie.

Aktualizacja: 30.12.2015 06:42 Publikacja: 29.12.2015 20:00

Polacy pozbywają się telewizorów

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Z końcem roku badająca telewizyjną oglądalność firma Nielsen Audience Measurement po raz kolejny aktualizowała tzw. uniwersy, czyli zmienne, przez które są ważone codzienne dane dotyczące oglądalności telewizyjnej. Z informacji, do jakich dotarła „Rzeczpospolita", wynika, że według najnowszych estymacji odsetek gospodarstw domowych, w których nie ma już telewizora, wzrósł w Polsce w 2015 r. z 3,8 proc. do 4,1 proc.

Biorąc pod uwagę, że wszystkich gospodarstw domowych jest w Polsce według Nielsena ponad 13,5 mln (i mieszka w nich 35,6 mln widzów), oznacza to, że ponad 550 tys. domów nie ma dostępu do tradycyjnej telewizji.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama