fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

O wartości zaufania na Forum IAB 2020

AdobeStock
„In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu". Pod takim hasłem odbyło się tegoroczne spotkanie internetowej branży.
 

W dniach 6–8 października odbyło się Forum IAB 2020. Doroczne wydarzenie organizowane od 13 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB kierowane było do podmiotów i osób zainteresowanych rozwojem sektora i możliwościami, jakie daje promocja w sieci. Tym razem, nawiązując do jednej z największych bolączek społeczeństwa informacyjnego i bariery rozwoju firm w sieci, odbywało się pod hasłem „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu".

Wokół pojęcia „zaufanie" zbudowana została seria wystąpień i paneli na platformie online, podczas których prezentowano rozwiązania i trendy widoczne w cyfrowym marketingu.

– Internet jest dzisiaj medium reklamowym numer jeden i kierowane są tam ogromne budżety, co przyciąga czasami nieuczciwe praktyki biznesowe. Bardziej niż kiedyś musimy jako branża zintensyfikować działania zwalczające cyberprzestępczość i zjawiska takie jak chociażby fraud reklamowy. Postanowiliśmy kontynuować działa...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA