Reklama

UOKIK zaczął analizę rynku reklamy w Polsce. Na pierwszy ogień – telewizja

Sześć analiz rynku mediów prowadzi obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – poinformował dziś urząd kierowany przez Marka Niechciała.

Aktualizacja: 11.10.2017 11:18 Publikacja: 11.10.2017 11:02

UOKIK zaczął analizę rynku reklamy w Polsce. Na pierwszy ogień – telewizja

Foto: Stock Adobe

Pod lupą znalazły się rynek prasy, drukarni, platform internetowych oraz płatnej telewizji i dostarczania Internetu. Najnowsze dotyczy rynku reklamy.

– Prowadzimy już sześć analiz rynku dotyczących mediów. M.in. sprawdzamy relacje między wydawcami prasy a kolporterami, analizujemy również stopień koncentracji drukarni prasowych. Chcemy wiedzieć, jaka sytuacja panuje na rynku medialnym, czy jakieś spółki nie nadużywają pozycji dominującej oraz, czy nie dochodzi do zakłócania konkurencji – mówi cytowany w komunikacie Marek Niechciał.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama