Reklama

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Na opóźnieniach we wdrożeniu nowego badania ruchu w internecie firmy GfK zyskuje jej główna konkurencja.

Publikacja: 06.03.2016 21:00

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Foto: 123RF

W lutym branża internetowa nie dostała z Polskich Badań Internetu aktualnych badań ruchu w internecie. W styczniu ostatni raz przygotował je Gemius (było to badanie Megapanel), teraz powinno się pojawić nowe badanie GfK – Planet. PBI i GfK podały jednak, że prace wydłużają się w trosce o jakość nowego pomiaru i że „nowy termin zostanie ogłoszony w najbliższym możliwym terminie".

– Prace nad badaniem są na finiszu. Konia z rzędem temu, kto wskaże mi duży nowy projekt informatyczny,w którym nie doszło do żadnego opóźnienia. W Danii, gdzie przetarg na analogiczne dania ruszył równolegle z naszym, badania także wciąż nie ma, ma się pojawić na rynku dopiero w maju – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama