fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

123RF
Na opóźnieniach we wdrożeniu nowego badania ruchu w internecie firmy GfK zyskuje jej główna konkurencja.

W lutym branża internetowa nie dostała z Polskich Badań Internetu aktualnych badań ruchu w internecie. W styczniu ostatni raz przygotował je Gemius (było to badanie Megapanel), teraz powinno się pojawić nowe badanie GfK – Planet. PBI i GfK podały jednak, że prace wydłużają się w trosce o jakość nowego pomiaru i że „nowy termin zostanie ogłoszony w najbliższym możliwym terminie".

– Prace nad badaniem są na finiszu. Konia z rzędem temu, kto wskaże mi duży nowy projekt informatyczny,w którym nie doszło do żadnego opóźnienia. W Danii, gdzie przetarg na analogiczne dania ruszył równolegle z naszym, badania także wciąż nie ma, ma się pojawić na rynku dopiero w maju – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.

Brak aktualnych badań ruchu w sieci wymógł na rynku – który planuje i sprzedaje kampanie reklamowe w sieci właśnie w oparciu o te dane – posiłkowanie się innymi rozwiązaniami. – Nie jest to sytuacja, która paraliżuje czy uniemożliwia naszą pracę, al...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA