Reklama

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Na opóźnieniach we wdrożeniu nowego badania ruchu w internecie firmy GfK zyskuje jej główna konkurencja.

Publikacja: 06.03.2016 21:00

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Foto: 123RF

W lutym branża internetowa nie dostała z Polskich Badań Internetu aktualnych badań ruchu w internecie. W styczniu ostatni raz przygotował je Gemius (było to badanie Megapanel), teraz powinno się pojawić nowe badanie GfK – Planet. PBI i GfK podały jednak, że prace wydłużają się w trosce o jakość nowego pomiaru i że „nowy termin zostanie ogłoszony w najbliższym możliwym terminie".

– Prace nad badaniem są na finiszu. Konia z rzędem temu, kto wskaże mi duży nowy projekt informatyczny,w którym nie doszło do żadnego opóźnienia. W Danii, gdzie przetarg na analogiczne dania ruszył równolegle z naszym, badania także wciąż nie ma, ma się pojawić na rynku dopiero w maju – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama