Reklama

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Na opóźnieniach we wdrożeniu nowego badania ruchu w internecie firmy GfK zyskuje jej główna konkurencja.

Publikacja: 06.03.2016 21:00

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Foto: 123RF

W lutym branża internetowa nie dostała z Polskich Badań Internetu aktualnych badań ruchu w internecie. W styczniu ostatni raz przygotował je Gemius (było to badanie Megapanel), teraz powinno się pojawić nowe badanie GfK – Planet. PBI i GfK podały jednak, że prace wydłużają się w trosce o jakość nowego pomiaru i że „nowy termin zostanie ogłoszony w najbliższym możliwym terminie".

– Prace nad badaniem są na finiszu. Konia z rzędem temu, kto wskaże mi duży nowy projekt informatyczny,w którym nie doszło do żadnego opóźnienia. W Danii, gdzie przetarg na analogiczne dania ruszył równolegle z naszym, badania także wciąż nie ma, ma się pojawić na rynku dopiero w maju – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama