W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

TVN rusza wiosną z dwiema rozrywkowymi nowościami, Polsat szykuje przynajmniej jedną. A domy mediowe spodziewają się wyższych cen reklam.

Aktualizacja: 01.02.2018 11:41 Publikacja: 31.01.2018 21:18

W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

Foto: Adobe Stock

Hitem zaprezentowanej właśnie wiosennej ramówki TVN jest program „Hipnoza", prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przed wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która dotychczas współpracowała z największą konkurencją TVN, czyli Polsatem i TVP.

– To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna, wracając z rozmaitych targów, zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama