Reklama

W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

TVN rusza wiosną z dwiema rozrywkowymi nowościami, Polsat szykuje przynajmniej jedną. A domy mediowe spodziewają się wyższych cen reklam.

Aktualizacja: 01.02.2018 11:41 Publikacja: 31.01.2018 21:18

W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

Foto: Adobe Stock

Hitem zaprezentowanej właśnie wiosennej ramówki TVN jest program „Hipnoza", prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przed wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która dotychczas współpracowała z największą konkurencją TVN, czyli Polsatem i TVP.

– To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna, wracając z rozmaitych targów, zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama