fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

Adobe Stock
TVN rusza wiosną z dwiema rozrywkowymi nowościami, Polsat szykuje przynajmniej jedną. A domy mediowe spodziewają się wyższych cen reklam.

Hitem zaprezentowanej właśnie wiosennej ramówki TVN jest program „Hipnoza", prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przed wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która dotychczas współpracowała z największą konkurencją TVN, czyli Polsatem i TVP.

– To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna, wracając z rozmaitych targów, zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe.

TVN stawia na Majdana, Polsat – na randki

Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room" ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana. Wybranym do udziału w programie osobom po wprowadzeniu ich w stan hipnozy zostanie wmówiony jakiś fakt utrudniający wykonanie powier...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA