W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

TVN rusza wiosną z dwiema rozrywkowymi nowościami, Polsat szykuje przynajmniej jedną. A domy mediowe spodziewają się wyższych cen reklam.

Aktualizacja: 01.02.2018 11:41 Publikacja: 31.01.2018 21:18

W telewizjach będą nowości, ale i podwyżki

Foto: Adobe Stock

Hitem zaprezentowanej właśnie wiosennej ramówki TVN jest program „Hipnoza", prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przed wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która dotychczas współpracowała z największą konkurencją TVN, czyli Polsatem i TVP.

– To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna, wracając z rozmaitych targów, zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe.

Pozostało 81% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Nie żyje założyciel Money.pl Arkadiusz Osiak
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Media
Meta oskarżona o cenzurę. Zablokowała linki do gazety i felieton niezależnego dziennikarza
Media
Polska w gronie muzycznych liderów. Głównie dzięki streamingowi
Media
Rada Polskich Mediów reaguje na "ataki polityków partii rządzących na dziennikarzy"
Media
Spotify znów podnosi ceny. Koniec z bezpłatnymi audiobookami