Reklama
Rozwiń
Reklama

Dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu" Grzegorz Siemionczyk laureatem nagrody Grand Press Economy

Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, został laureatem tegorocznej nagrody Grand Press Economy.

Aktualizacja: 09.12.2020 09:45 Publikacja: 08.12.2020 21:08

Grzegorz Siemionczyk podczas przyznania nagrody Grand Press Economy 2020

Grzegorz Siemionczyk podczas przyznania nagrody Grand Press Economy 2020

Foto: materiały prasowe

Magazyn „Press” poinformował na swoim koncie na Twitterze o nagrodzeniu Grzegorza Siemionczyka w konkursie Grand Press Economy. Ze względu na panującą sytuację epidemiologiczną, przyznanie nagrody za 2020 rok odbyło się w formie zdalnej.

Grzegorz Siemionczyk od 2008 roku opisuje w „Rzeczpospolitej” i „Parkiecie” w prosty sposób skomplikowane zagadnienia makroekonomicze. Jak zauważyła redakcja „Press” przy nominacji, praca Siemionczyka jest „rzadkim przykładem jakościowego dziennikarstwa, wspartego samodzielną pracą analityczną. Jest specjalistą od głębokiej analizy działań banków centralnych i polityki pieniężnej. Jak nikt prezentuje konsekwencje decyzji władz monetarnych Polski i krajów sąsiednich, a także czołowych banków centralnych świata. Uważnie śledzi i wychwytuje trendy w światowej ekonomii, ma nosa do rozmówców: już parę razy udało mu się przeprowadzić wywiad z osobą, która potem otrzymała ekonomicznego Nobla”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama