Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Polacy stali się fanami takich produktów, jednak rynek może na tym tracić.

Aktualizacja: 12.12.2017 05:36 Publikacja: 11.12.2017 20:00

Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Foto: 123RF

W ostatnich latach dokonała się prawdziwa rewolucja, jeśli chodzi o podejście konsumentów do produktów pod markami własnymi detalistów. Z badania firmy Market Side wynika, że 77 proc. konsumentów kupuje takie towary, a świadomie z nich rezygnuje tylko 11 proc. badanych.

Duże zmiany

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach
Handel
Żabka szuka franczyzobiorców na ukraińskich portalach
Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu