Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Polacy stali się fanami takich produktów, jednak rynek może na tym tracić.

Aktualizacja: 12.12.2017 05:36 Publikacja: 11.12.2017 20:00

Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Foto: 123RF

W ostatnich latach dokonała się prawdziwa rewolucja, jeśli chodzi o podejście konsumentów do produktów pod markami własnymi detalistów. Z badania firmy Market Side wynika, że 77 proc. konsumentów kupuje takie towary, a świadomie z nich rezygnuje tylko 11 proc. badanych.

Duże zmiany

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama