Reklama

Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Polacy stali się fanami takich produktów, jednak rynek może na tym tracić.

Aktualizacja: 12.12.2017 05:36 Publikacja: 11.12.2017 20:00

Sklepy walczą markami własnymi z producentami

Foto: 123RF

W ostatnich latach dokonała się prawdziwa rewolucja, jeśli chodzi o podejście konsumentów do produktów pod markami własnymi detalistów. Z badania firmy Market Side wynika, że 77 proc. konsumentów kupuje takie towary, a świadomie z nich rezygnuje tylko 11 proc. badanych.

Duże zmiany

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama