Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Pantene, popularna marka produktów do pielęgnacji włosów, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową opowiadającą o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do rodzinnych domów na święta Bożego Narodzenia.

Aktualizacja: 09.12.2019 12:18 Publikacja: 09.12.2019 11:37

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Foto: YouTube/Pantene

ula

Dla wielu osób LGBT+ powrót do domu i stawienie czoła rodzinie nie jest łatwe, zwłaszcza w te święta. Kampanii towarzyszy serial wideo pod tytułem „Going Home for the Holidays", który ma pokazać ich leki i obawy, ale także wyzwania przed którymi stając wracając do rodzin. jedna z bohaterek filmu jest Crystal, która zmienia włosy, ubrania o makijaż przed powrotem do domu, by przed własną rodziną ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama