Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Pantene, popularna marka produktów do pielęgnacji włosów, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową opowiadającą o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do rodzinnych domów na święta Bożego Narodzenia.

Aktualizacja: 09.12.2019 12:18 Publikacja: 09.12.2019 11:37

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Foto: YouTube/Pantene

ula

Dla wielu osób LGBT+ powrót do domu i stawienie czoła rodzinie nie jest łatwe, zwłaszcza w te święta. Kampanii towarzyszy serial wideo pod tytułem „Going Home for the Holidays", który ma pokazać ich leki i obawy, ale także wyzwania przed którymi stając wracając do rodzin. jedna z bohaterek filmu jest Crystal, która zmienia włosy, ubrania o makijaż przed powrotem do domu, by przed własną rodziną ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama