Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Pantene, popularna marka produktów do pielęgnacji włosów, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową opowiadającą o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do rodzinnych domów na święta Bożego Narodzenia.

Aktualizacja: 09.12.2019 12:18 Publikacja: 09.12.2019 11:37

Nowa kampania Pantene: młodzi ludzie LGBT+ boją się wrócić do domu na święta

Foto: YouTube/Pantene

ula

Dla wielu osób LGBT+ powrót do domu i stawienie czoła rodzinie nie jest łatwe, zwłaszcza w te święta. Kampanii towarzyszy serial wideo pod tytułem „Going Home for the Holidays", który ma pokazać ich leki i obawy, ale także wyzwania przed którymi stając wracając do rodzin. jedna z bohaterek filmu jest Crystal, która zmienia włosy, ubrania o makijaż przed powrotem do domu, by przed własną rodziną ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama