Dla wielu osób LGBT+ powrót do domu i stawienie czoła rodzinie nie jest łatwe, zwłaszcza w te święta. Kampanii towarzyszy serial wideo pod tytułem „Going Home for the Holidays", który ma pokazać ich leki i obawy, ale także wyzwania przed którymi stając wracając do rodzin. jedna z bohaterek filmu jest Crystal, która zmienia włosy, ubrania o makijaż przed powrotem do domu, by przed własną rodziną ukryć swoją prawdziwą tożsamość.

We współpracy z organizacją GLAAD oraz chórem Trans Chorus z Los Angeles Pantene chce uświadomić wszystkim, że dla niektórych powrót do domu na Boże Narodzenie może być bardzo trudnym przeżyciem.

Z badan wynika, że aż 44 proc. osób LGBT + w USA uważa, że nie mogą wrócić do domu na Boże Narodzenie, tak jak większość ludzi - w obawie przed tym, że ich tożsamość, orientacja seksualna, ubranie itp. nie zostaną zaakceptowane.

Marka Pantene, która należy do koncernu Procter&Gamble, zdecydowała się też na przekazaniu darowizny w wysokości 100 tys. dolarów na rzecz organizacji charytatywnej Family Equality, która walczy o to, aby członkowie społeczności LGBT + mieli prawo i szansę na utworzenie i utrzymanie kochającej rodziny.