Reklama
Rozwiń
Reklama

Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Promocje z okazji Czarnego Piątku przygotowała większość firm. Czy klienci to zauważą?

Aktualizacja: 23.11.2018 05:58 Publikacja: 22.11.2018 20:00

Piątkowy szturm konsumentów na okazje

Foto: Adobe Stock

Czarny Piątek jest przez branżę handlową świętowany na nieznaną wcześniej skalę. Według badania TNS dla eBay w tegorocznej akcji weźmie udział 6,7 mln Polaków, którzy średnio wydadzą po 340 zł. W sumie zatem będzie to już 2,3 mld zł, zatem handlowcy mają o co walczyć. O ile w 2017 roku z promocji przygotowanych na ten dzień skorzystało 18 proc. Polaków, o tyle w tym roku planuje to już co czwarty – wynika z badania dla banku Santander.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama