Reklama

IKEA sprzedaje zabawki zaprojektowane przez Natalię z Polski

Zabawka zaprojektowana przez ośmiolatkę z Warszawy będzie sprzedawana w sklepach IKEA na całym świecie. Natalia narysowała swojego wymarzonego pluszaka i wygrała konkurs.

Publikacja: 05.11.2018 12:40

IKEA sprzedaje zabawki zaprojektowane przez Natalię z Polski

Foto: IKEA

ula

W 2017 roku IKEA po raz czwarty zorganizowała konkurs rysunkowy dla dzieci z całego świata, zachęcając je do narysowania pluszaka swoich marzeń. Jedną z laureatek jest 8-letnia Natalia z Warszawy. Konkurs jest elementem kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa".

Na konkurs napłynęło w sumie 87 tys. prac z całego świata, w tym także maskotka narysowana przez Natalię z Polski. Ośmiolatka z Warszawy znalazła się w gronie pięciu osób, których prace zostały przekształcone w zabawki. Jej uśmiechnięta foka ukrywająca w kieszeni małą rybkę okazała się jedną z najbardziej urzekających prac konkursu.

Poza projektem Natalii komisja konkursowa wybrała prace najmłodszych projektantów z Chin, Korei Południowej, Islandii i Szwecji.

Limitowana seria zabawek SAGOSKATT, na która składają się: uśmiechnięta foka, różowy jednorożec, radosny potwór, kolorowa ryba oraz przyjazny zielony zwierzak - już trafiła do sklepów szwedzkiej sieci.

W tym roku IKEA czeka na projekty dziecięcych pluszaków do 25 listopada.

Reklama
Reklama

W 2016 roku jednym z laureatów konkursu został 9-letni Hubert z Białegostoku, którego uśmiechnięty pająk też znalazł się w gronie 5 najlepszych prac i trafił do sklepów szwedzkiej sieci na całym świecie.

Handel
Prada reaguje na krytykę. Limitowana kolekcja Kolhapuri powstanie w Indiach
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Handel
Wielka zmiana dla browarów. Zatrzymają swoje systemy kaucyjne
Handel
Kandydat do przejęcia sklepów Carrefoura? Przynosi ogromne straty
Handel
Polacy zaciskają pasa przed Świętami. Te produkty znikną z koszyków jako pierwsze
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Handel
Rynek luksusowy globalnie traci, ale w Polsce jest wyjątkowo dobrze
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama