Reklama
Rozwiń
Reklama

Rekord promocji, a te największe przed nami

Już niemal połowa sprzedaży w polskich sklepach odbywa się w ramach akcji promocyjnych. Pandemia trend ten wciąż nakręca i zmusza firmy do korzystania z nowoczesnych technologii.

Aktualizacja: 27.10.2020 06:09 Publikacja: 26.10.2020 21:00

Rekord promocji, a te największe przed nami

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Promocje to nieodłączny element krajobrazu rynku handlowego w Polsce, już przez pandemią co trzeci sprzedawany produkt w kategorii FMCG był objęty promocją. To, co dzieje się teraz, spowoduje znaczny wzrost, ponieważ konsumenci obawiający się o pracę tym chętniej sięgają po promocje i pod ich kątem planują zakupy.

Czytaj także: Ciekawe aplikacje, dzięki którym zostanie trochę w kieszeni

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama