Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.10.2016 21:36 Publikacja: 24.10.2016 20:53
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Z promocji korzysta zdecydowana większość konsumentów, a aż 44 proc. aktywnie ich szuka – wynika z badania Mobile Institute dla MyShop.mobi, dostawcy aplikacji mobilnej łączącej sklepy z klientami i umożliwiającej poszukiwanie promocji. Ich skuteczność zmienia się w zależności od branży – w przypadku sprzętu elektronicznego korzystają z nich wszyscy ankietowani, w przypadku sprzętu sportowego prawie 90 proc.
Na konsumentów działają różne promocje: w odzieży najwięcej, bo 35 proc. badanych, reaguje na sezonowe wyprzedaże. W przypadku sprzętu elektronicznego najwięcej wskazań, 37 proc., mają programy lojalnościowe, a przy zakupach spożywczych 35 proc. wskazało obniżki cen.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas