Reklama
Rozwiń
Reklama

Na zakupach promocje są kluczowe

Tylko 3 proc. konsumentów uważa się za odpornych na tego typu sposoby przyciągania ich do sklepów. Magia okazji cenowych nie słabnie.

Aktualizacja: 24.10.2016 21:36 Publikacja: 24.10.2016 20:53

Foto: 123RF

Z promocji korzysta zdecydowana większość konsumentów, a aż 44 proc. aktywnie ich szuka – wynika z badania Mobile Institute dla MyShop.mobi, dostawcy aplikacji mobilnej łączącej sklepy z klientami i umożliwiającej poszukiwanie promocji. Ich skuteczność zmienia się w zależności od branży – w przypadku sprzętu elektronicznego korzystają z nich wszyscy ankietowani, w przypadku sprzętu sportowego prawie 90 proc.

Na konsumentów działają różne promocje: w odzieży najwięcej, bo 35 proc. badanych, reaguje na sezonowe wyprzedaże. W przypadku sprzętu elektronicznego najwięcej wskazań, 37 proc., mają programy lojalnościowe, a przy zakupach spożywczych 35 proc. wskazało obniżki cen.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama