Aktualizacja: 20.09.2019 20:43 Publikacja: 20.09.2019 17:38
Foto: Bloomberg
Drobna pomyłka może narobić poważnych problemów. Przekonuje się o tym właśnie największy detalista w Polsce, sieć Biedronka, w której niemieckie ziemniaki reklamowane były jako pochodzące z Polski. O tym, że niemieckie ziemniaki opisywane są jako polskie poinformowała na swoim facebookowym profilu Unia WarzywnoZiemniaczana, organizacja zrzeszająca polskich rolników.
Detalista tłumaczy się błędem ludzkim oraz przeprasza za całą sytuację.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
Inwestorów ucieszyła wiadomość, że chiński wicepremier He Lifeng spotka się z amerykańskim sekretarzem skarbu Sc...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas