Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.08.2019 21:56 Publikacja: 18.08.2019 21:56
Foto: Adobe Stock
Kosztowna dla sklepów walka o wyrównanie strat związanych z zakazem handlu w niedzielę sprzyja rynkowi reklamy. To w dużej mierze dzięki nakładom sieci handlowych wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły w I półroczu prawie o 9 proc. w porównaniu z tym samym okresem minionego roku i przekroczyły 17,8 mld zł (licząc w cenach brutto, czyli bez uwzględnienia rabatów).
Według danych udostępnionych „Rzeczpospolitej" przez firmę badawczą Kantar najszybciej rosły nakłady sieci handlowych, które próbują przezwyciężyć skutki zaostrzenia zakazu niedzielnej sprzedaży. W pierwszej połowie roku wydały na promocję w prasie, radiu, telewizji i w outdoorze prawie 3,6 mld zł, o ponad 13 proc. więcej niż rok wcześniej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas