Reklama

Potencjał hipermarketów skreślony za szybko

Największe sklepy rynku nie zdominują, ale wyniki Tesco czy Carrefoura pokazują, że w tym kanale są możliwości, zwłaszcza gdy konsumenci znów robią zakupy na zapas.

Aktualizacja: 11.04.2018 21:45 Publikacja: 11.04.2018 21:04

Potencjał hipermarketów skreślony za szybko

Foto: Bloomberg

Hipermarkety to w Polsce symbol rozwoju segmentu handlu nowoczesnego, a po otwarciu pierwszych branża była przeświadczona, iż zdominują one polski rynek i zniknie wszelka konkurencja, zwłaszcza małe sklepy. Okazało się, że na wyrost.

Po latach szybkiego rozwoju sprzedaż zaczęła spadać. Z rynku wycofało się kilka firm, jak Geant czy Real. Analitycy postawili na hipermarketach krzyżyk, miały nie być w stanie sprostać oczekiwaniom konsumentów robiących częściej mniejsze zakupy.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Na święta szykuje się skok cen. Kawa i alkohol drożeją najmocniej
Handel
Shein kontratakuje. Chińska platforma oskarża francuski rząd o „spisek” i „krucjatę”
Handel
Niedziele handlowe w grudniu 2025: Kiedy będzie można zrobić świąteczne zakupy?
Handel
Stało się – Prada ogłosiła, że przejęła rodzimego rywala Versace. „Transakcja dekady”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Black Friday jednak nie rozczarował, Polacy ruszyli na zakupy. Zwłaszcza online
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama