Reklama

Niemiecki biznes nie taki łatwy

Obuwnicze CCC i odzieżowe LPP wciąż czekają na zyski na największym rynku w Europie.

Publikacja: 07.03.2016 21:00

Foto: materiały prasowe

W 2015 r. CCC w Niemczech i Austrii miało około 45 mln zł straty operacyjnej, z czego większość stanowiła strata na rynku niemieckim – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku. W tym roku straty mogą być podobne.

Pięć lat do zarobku?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama