Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemiecki biznes nie taki łatwy

Obuwnicze CCC i odzieżowe LPP wciąż czekają na zyski na największym rynku w Europie.

Publikacja: 07.03.2016 21:00

Foto: materiały prasowe

W 2015 r. CCC w Niemczech i Austrii miało około 45 mln zł straty operacyjnej, z czego większość stanowiła strata na rynku niemieckim – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku. W tym roku straty mogą być podobne.

Pięć lat do zarobku?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama