Jak wynika z pełnego sprawozdania Jeronimo Martins za 2018 r. liczona w złotówkach sprzedaż Biedronki wzrosła o 5,8 proc. (o 4,6 proc. w czwartym kwartale). W 2018 r. przychody sieci wyniosły niemal 11,7 mld euro.

To dużo gorsze wyniki niż rok wcześniej, Biedronka w 2017 roku odnotowała wzrost sprzedaży o ponad 13 proc.

Wygląda na to, że tym samym potwierdzają się informacje, iż także na liderów rynku ma wpływ zakazu handlu w niedziele. Także 2019 r. nie będzie pod tym względem inny. Firma zmienia strategię ekspansji na polskim rynku i inwestuje w mniejsze formaty sklepów. W 2019 r. otworzy około 50 takich sklepów obok około 100 tych o standardowej wielkości. 40 sklepów zostanie w tym roku zamkniętych.

W 2018 r. Jeronimo Martins zainwestował w Polsce 372 mln euro. EBITDA Biedronki wyniosła 850 mln euro.