Lego Group zakończyło 2018 rok wzrostem przychodów o 4 proc. do 36,4 mld koron duńskich (około 21 mld zł). W zeszłym roku wzrost przychodów wyniósł 35 mld koron. Zysk netto koncernu wzrósł o 3,5 proc. do 8,1 mld koron.
W Europie i USA, po spadku sprzedaży w 2017 r., w ubiegłym roku firma wypracowała jednocyfrowe wzrosty sprzedaży. Jednak najmocniejszy wzrost sprzedaży koncern zanotował w Chinach.
W 2019 roku duński producent klocków chce w Chinach otworzyć 80 nowych sklepów w 18 miastach. W Pekinie już działa od 22 lutego tego roku flagowy sklep Lego. W pierwszy weekend odwiedziło go aż 50 tys. osób.
Duński koncern postanowił teraz postawić na e-commerce i spodziewa się podwojenia sprzedaży w najbliższych latach. Chce też wejść na nowe rynki azjatyckie, m.in. do Indii.