Reklama

Lidl z Christiną Aguilerą tworzy specjalną linię produktów

Po Heidi Klum sieć dyskontów Lidl nawiązała współpracę z kolejną gwiazdą - amerykańską piosenkarką Christiną Aguilerą. Jej efektem będzie specjalna linia produktów do stylizacji włosów, zaprojektowana wspólnie z celebrytką - informuje Business Insider Polska .

Aktualizacja: 09.12.2019 07:14 Publikacja: 09.12.2019 07:09

Lidl z Christiną Aguilerą tworzy specjalną linię produktów

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

"Wystylizuj się jak gwiazda" - pod takim hasłem promowane będą produkty Lidla sygnowane nazwiskiem Aguilery - podaje serwis Wiadomoscihandlowe.pl. Trafią one do sklepów niemieckiego dyskontu w wielu krajach, w tym w Polsce.

Od poniedziałku 9 grudnia klienci Lidla w Polsce będą mogli nabyć m.in. wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, falownicę, prostownicę z wyświetlaczem LED, suszarkę czy lokówkosuszarkę z jonizacją. Kolekcja będzie dostępna zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i w sklepie internetowym Lidla - informuje Business Insider Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama