W usługach finansowych wsparcie generatywnej sztucznej inteligencji znacząco zwiększa efektywność – podkreśla Magdalena Proga-Stępień, członkini zarządu Santander Bank Polska.
1 min. 39 sek.
Aktualizacja: 02.05.2025 00:46 Publikacja: 13.06.2024 12:49
W usługach finansowych wsparcie generatywnej sztucznej inteligencji znacząco zwiększa efektywność – podkreśla Magdalena Proga-Stępień, członkini zarządu Santander Bank Polska.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
W usługach finansowych wsparcie generatywnej sztucznej inteligencji znacząco zwiększa efektywność – podkreśla Magdalena Proga-Stępień, członkini zarządu Santander Bank Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas