Generacja Z w porównaniu chociażby z generacją Y dużo więcej myśli o przyszłości i planuje ją. Wskazują więc oni na to, że w przyszłości ubezpieczenia będą dla nich ważnym produktem – mówi Marcin Warszewski, FSI Insurance Leader, partner, Deloitte
8 min. 7 sek.
Aktualizacja: 07.07.2025 11:41 Publikacja: 08.10.2024 11:47
Generacja Z w porównaniu chociażby z generacją Y dużo więcej myśli o przyszłości i planuje ją. Wskazują więc oni na to, że w przyszłości ubezpieczenia będą dla nich ważnym produktem – mówi Marcin Warszewski, FSI Insurance Leader, partner, Deloitte
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Generacja Z w porównaniu chociażby z generacją Y dużo więcej myśli o przyszłości i planuje ją. Wskazują więc oni na to, że w przyszłości ubezpieczenia będą dla nich ważnym produktem – mówi Marcin Warszewski, FSI Insurance Leader, partner, Deloitte
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas