Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.06.2020 17:20 Publikacja: 19.06.2020 15:51
Prof. Krzysztof Simon
Foto: fot. mat. pras.
W czasie środowej debaty jedenastu kandydatów na prezydenta jednym z pytań musieli odpowiedzieć, czy po wynalezieniu szczepionki na koronawirusa Polska powinna ją „kupić” - jak pytał prowadzący Michał Adamczyk - oraz czy szczepienia powinny być obowiązkowe. Czterech kandydatów - Krzysztof Bosak, Paweł Tanajno, Stanisław Żółtek i Mirosław Piotrowski - wyraziło stanowczy sprzeciw wobec takiego obowiązku. Inni kandydaci wykorzystali okazję do ogólnej oceny stanu służby zdrowia, zapewniając jednak, jak np. Rafał Trzaskowski, że „Polacy powinni mieć dostęp do takiej szczepionki”. - Szczepionka, kiedy już rzeczywiście zostanie wynaleziona, powinna najpierw zostać wnikliwie u nas przebada, a następnie, jeżeli zostanie dopuszczona, powinna być dostępna powszechnie przede wszystkim dla seniorów i powinna być dla nich dostępna nieodpłatnie. Natomiast kto będzie chciał skorzystać z tej szczepionki i zaszczepić się, ten to zrobi - mówił z kolei Andrzej Duda.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Donald Trump zapowiedział, że w najbliżs...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W najbliższych dniach do Kijowa ma przyj...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Specjalny wysłannik prezydenta USA ds. B...
Dzień po największym bombardowaniu Kijowa przez Rosję w tym roku, Ukraina przeprowadziła serię precyzyjnych uder...
Organizacja Narodów Zjednoczonych obchodzi w tym roku 80-lecie istnienia. Z tej okazji zaprezentowano raport w r...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas