Pole do popisu dał nastolatkom program „Ung Företagsamhet”. To rządowa inicjatywa wspierająca w Szwecji rozwój przedsiębiorczości wśród młodzieży.
Chłopcy z Helsingborg założyli z pomocą państwa firmę Sooner Than Already There (STAT) specjalizującą się w sprzedaży nowatorskiej bielizny. Dla swojego projektu pozyskali wsparcie Szwedzkiego Towarzystwa Edukacji Seksualnej (RFSU).
Organizacja dostarcza za darmo po pięć prezerwatyw do każdej wyprodukowanej przez firmę pary majtek.
Jeden z uczniów-biznesmenów Nick Larsson tak reklamuje swój produkt: „Mała pomyłka może mieć wielkie konsekwencje. Ważne jest, by w razie potrzeby prezerwatywa była na podorędziu. Jeśli trzymasz ją w kurtce, staje się praktycznie bezużyteczna” – czytamy na portalu Dn.se.
Gdzie tkwi tajemnica sukcesu szwedzkich nastolatków?