Najlepsza reklama rapu

Z cyklu prezenty na święta: poważna lektura dla fanów hip-hopu. Płyt rapowych wychodzi od groma, a taka książka jest tylko jedna. Dobra – dwie. Bo to druga część rozmów z hiphopowcami pod przewrotnym tytułem „To nie jest hip-hop".

Publikacja: 20.12.2019 17:00

Najlepsza reklama rapu

Foto: materiały prasowe

Obawy, czy raperzy, producenci muzyczni, rapowi wydawcy mają coś ciekawego do powiedzenia, rozwiała już zeszłoroczna część. Po jej sukcesie Jacek Baliński i Bartek Strowski poszli za ciosem i przygotowali kolejne 20 rozmów. I znowu można ich pochwalić za te same trzy rzeczy: przemyślany dobór rozmówców, świetnie przygotowane i przeprowadzone wywiady oraz ich różnorodność, przez co trudno odpuścić choćby jeden wywiad i trzeba wytrwać do ostatniej strony wielkiej cegły.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Chińskie marzenie
Plus Minus
Jarosław Flis: Byłoby dobrze, żeby błędy wyborcze nie napędzały paranoi
Plus Minus
„Aniela” na Netlfiksie. Libki kontra dziewczyny z Pragi
Plus Minus
„Jak wytresować smoka” to wierna kopia animacji sprzed 15 lat
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
gra
„Byczy Baron” to nowa, bycza wersja bardzo dobrej gry – „6. bierze!”