Najlepsza reklama rapu

Z cyklu prezenty na święta: poważna lektura dla fanów hip-hopu. Płyt rapowych wychodzi od groma, a taka książka jest tylko jedna. Dobra – dwie. Bo to druga część rozmów z hiphopowcami pod przewrotnym tytułem „To nie jest hip-hop".

Publikacja: 20.12.2019 17:00

Najlepsza reklama rapu

Foto: materiały prasowe

Obawy, czy raperzy, producenci muzyczni, rapowi wydawcy mają coś ciekawego do powiedzenia, rozwiała już zeszłoroczna część. Po jej sukcesie Jacek Baliński i Bartek Strowski poszli za ciosem i przygotowali kolejne 20 rozmów. I znowu można ich pochwalić za te same trzy rzeczy: przemyślany dobór rozmówców, świetnie przygotowane i przeprowadzone wywiady oraz ich różnorodność, przez co trudno odpuścić choćby jeden wywiad i trzeba wytrwać do ostatniej strony wielkiej cegły.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
„Cannes. Religia kina”: Kino jak miłość życia
Plus Minus
„5 grudniów”: Długie pożegnanie
Plus Minus
„BrainBox Pocket: Kosmos”: Pamięć szpiega pod presją czasu
Plus Minus
„Moralna AI”: Sztuczna odpowiedzialność
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Plus Minus
„The Electric State”: Jak przepalić 320 milionów
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne