Najlepsza reklama rapu

Z cyklu prezenty na święta: poważna lektura dla fanów hip-hopu. Płyt rapowych wychodzi od groma, a taka książka jest tylko jedna. Dobra – dwie. Bo to druga część rozmów z hiphopowcami pod przewrotnym tytułem „To nie jest hip-hop".

Publikacja: 20.12.2019 17:00

Najlepsza reklama rapu

Foto: materiały prasowe

Obawy, czy raperzy, producenci muzyczni, rapowi wydawcy mają coś ciekawego do powiedzenia, rozwiała już zeszłoroczna część. Po jej sukcesie Jacek Baliński i Bartek Strowski poszli za ciosem i przygotowali kolejne 20 rozmów. I znowu można ich pochwalić za te same trzy rzeczy: przemyślany dobór rozmówców, świetnie przygotowane i przeprowadzone wywiady oraz ich różnorodność, przez co trudno odpuścić choćby jeden wywiad i trzeba wytrwać do ostatniej strony wielkiej cegły.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: AI dla społeczeństwa
Plus Minus
Laborantka na prochach
Plus Minus
„Skok po marchewkę”: Chomikować czy szabrować?
Plus Minus
„Potęga języka”: Moce ukryte w słowach
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Plus Minus
„Oskar, Patka i złoto Bałtyku”: Skarb dla najmłodszych
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń