Reklama
Rozwiń
Reklama

Michał Szułdrzyński: Media społecznościowe to komunikacyjne piekło

Rzeczywistość zbudowana na dosłowności byłaby najgorszym z możliwych miejsc.

Publikacja: 01.12.2023 17:00

Michał Szułdrzyński: Media społecznościowe to komunikacyjne piekło

Foto: AdobeStock

Wyobraźcie sobie państwo, jak by wyglądała nasza codzienność, gdyby każdy, z kim się spotykamy, traktował wszystko, co mówimy, całkowicie dosłownie. Gdyby ludzie, którzy nas otaczają, nie mieli poczucia humoru, nie wiedzieli, co to ironia. Ironia zgodnie ze słownikową definicją to osiąganie efektu komicznego poprzez niezgodność wypowiedzi na różnych jej poziomach – a więc na przeciwieństwie pomiędzy tym, co powiedziane wprost, a tym, co jest niedopowiedziane, będące pewnym założeniem.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama