Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Podczas majowych targów książki w Warszawie uwagę klientów, wystawców i dziennikarzy przyciągało stoisko francuskiej sieci... hipermarketów. Co złośliwsi bywalcy targów żartowali, że handlowcy pewnie próbują miłośnikom poezji i prozy wcisnąć sery i wino. A przynajmniej „Księgę serów" i „Księgę win".

Aktualizacja: 05.06.2018 21:11 Publikacja: 05.06.2018 21:00

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Foto: Adobe Stock

Tymczasem stoisko Francuzów znalazło się tam nieprzypadkowo i tylko pozornie pasowało do targów książki jak pięść do nosa. Sieć wykorzystała bowiem okazję, by zachęcać wydawców do rozpoczęcia sprzedaży za pośrednictwem jej internetowej platformy marketplace. To projekt, który firma wdrożyła w zeszłym roku i dzięki któremu sprzedaje rozmaite produkty (w tym książki właśnie) pochodzące od sprzedawców zewnętrznych. Z tej możliwości skorzystało już ponad dwieście firm, które za pośrednictwem platformy oferują 250 tys. różnych produktów.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację