Reklama
Rozwiń

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Podczas majowych targów książki w Warszawie uwagę klientów, wystawców i dziennikarzy przyciągało stoisko francuskiej sieci... hipermarketów. Co złośliwsi bywalcy targów żartowali, że handlowcy pewnie próbują miłośnikom poezji i prozy wcisnąć sery i wino. A przynajmniej „Księgę serów" i „Księgę win".

Aktualizacja: 05.06.2018 21:11 Publikacja: 05.06.2018 21:00

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Foto: Adobe Stock

Tymczasem stoisko Francuzów znalazło się tam nieprzypadkowo i tylko pozornie pasowało do targów książki jak pięść do nosa. Sieć wykorzystała bowiem okazję, by zachęcać wydawców do rozpoczęcia sprzedaży za pośrednictwem jej internetowej platformy marketplace. To projekt, który firma wdrożyła w zeszłym roku i dzięki któremu sprzedaje rozmaite produkty (w tym książki właśnie) pochodzące od sprzedawców zewnętrznych. Z tej możliwości skorzystało już ponad dwieście firm, które za pośrednictwem platformy oferują 250 tys. różnych produktów.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa
Opinie Ekonomiczne
Deklaracja Ateńska: chcemy latać więcej, ale ciszej i czyściej