Reklama
Rozwiń
Reklama

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Podczas majowych targów książki w Warszawie uwagę klientów, wystawców i dziennikarzy przyciągało stoisko francuskiej sieci... hipermarketów. Co złośliwsi bywalcy targów żartowali, że handlowcy pewnie próbują miłośnikom poezji i prozy wcisnąć sery i wino. A przynajmniej „Księgę serów" i „Księgę win".

Aktualizacja: 05.06.2018 21:11 Publikacja: 05.06.2018 21:00

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Foto: Adobe Stock

Tymczasem stoisko Francuzów znalazło się tam nieprzypadkowo i tylko pozornie pasowało do targów książki jak pięść do nosa. Sieć wykorzystała bowiem okazję, by zachęcać wydawców do rozpoczęcia sprzedaży za pośrednictwem jej internetowej platformy marketplace. To projekt, który firma wdrożyła w zeszłym roku i dzięki któremu sprzedaje rozmaite produkty (w tym książki właśnie) pochodzące od sprzedawców zewnętrznych. Z tej możliwości skorzystało już ponad dwieście firm, które za pośrednictwem platformy oferują 250 tys. różnych produktów.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama