Reklama

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Podczas majowych targów książki w Warszawie uwagę klientów, wystawców i dziennikarzy przyciągało stoisko francuskiej sieci... hipermarketów. Co złośliwsi bywalcy targów żartowali, że handlowcy pewnie próbują miłośnikom poezji i prozy wcisnąć sery i wino. A przynajmniej „Księgę serów" i „Księgę win".

Aktualizacja: 05.06.2018 21:11 Publikacja: 05.06.2018 21:00

Nawet hipermarket chce być e-księgarnią

Foto: Adobe Stock

Tymczasem stoisko Francuzów znalazło się tam nieprzypadkowo i tylko pozornie pasowało do targów książki jak pięść do nosa. Sieć wykorzystała bowiem okazję, by zachęcać wydawców do rozpoczęcia sprzedaży za pośrednictwem jej internetowej platformy marketplace. To projekt, który firma wdrożyła w zeszłym roku i dzięki któremu sprzedaje rozmaite produkty (w tym książki właśnie) pochodzące od sprzedawców zewnętrznych. Z tej możliwości skorzystało już ponad dwieście firm, które za pośrednictwem platformy oferują 250 tys. różnych produktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama