Reklama

Cena nie mówi wszystkiego

Polacy, jak każde społeczeństwo na dorobku, przy zakupach wciąż zwracają uwagę głównie na ceny.

Publikacja: 06.08.2018 21:00

Cena nie mówi wszystkiego

Foto: Adobe Stock

Inne cechy produktu mają mniejsze znaczenie. Właśnie z tego powodu tak ogromny sukces odniosły u nas sklepy internetowe – były w stanie zaproponować to samo taniej niż tradycyjne sklepy. Mogły tak robić, ponieważ nie muszą płacić za wynajem kosztownych salonów, są też w stanie sprzedawać więcej, mając mniejsze zespoły pracowników.

Teraz już nie jest tak różowo, ponieważ coraz częściej kwestią kluczową przy podejmowaniu decyzji – wybrać internet czy może sklep stacjonarny – jest koszt dostawy. To on może być języczkiem u wagi, gdy cena produktu w nich różni się tylko nieznacznie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Pod wodą, czyli jak podejść do nierównowagi fiskalnej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Magiczne 60 procent
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Kubisiak: Kręta ścieżka rewolucji AI
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Polska to nie jest kraj dla kawoszy
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Granice produktywności: jak infrastruktura wpływa na potencjał wzrostu
Reklama
Reklama