Reklama

Cena nie mówi wszystkiego

Polacy, jak każde społeczeństwo na dorobku, przy zakupach wciąż zwracają uwagę głównie na ceny.

Publikacja: 06.08.2018 21:00

Cena nie mówi wszystkiego

Foto: Adobe Stock

Inne cechy produktu mają mniejsze znaczenie. Właśnie z tego powodu tak ogromny sukces odniosły u nas sklepy internetowe – były w stanie zaproponować to samo taniej niż tradycyjne sklepy. Mogły tak robić, ponieważ nie muszą płacić za wynajem kosztownych salonów, są też w stanie sprzedawać więcej, mając mniejsze zespoły pracowników.

Teraz już nie jest tak różowo, ponieważ coraz częściej kwestią kluczową przy podejmowaniu decyzji – wybrać internet czy może sklep stacjonarny – jest koszt dostawy. To on może być języczkiem u wagi, gdy cena produktu w nich różni się tylko nieznacznie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz Malinowski: Ile Polski w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Marian Gorynia: Gdzie efektywność w rozwoju kraju?
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Reklama
Reklama