Reklama
Rozwiń

Cena nie mówi wszystkiego

Polacy, jak każde społeczeństwo na dorobku, przy zakupach wciąż zwracają uwagę głównie na ceny.

Publikacja: 06.08.2018 21:00

Cena nie mówi wszystkiego

Foto: Adobe Stock

Inne cechy produktu mają mniejsze znaczenie. Właśnie z tego powodu tak ogromny sukces odniosły u nas sklepy internetowe – były w stanie zaproponować to samo taniej niż tradycyjne sklepy. Mogły tak robić, ponieważ nie muszą płacić za wynajem kosztownych salonów, są też w stanie sprzedawać więcej, mając mniejsze zespoły pracowników.

Teraz już nie jest tak różowo, ponieważ coraz częściej kwestią kluczową przy podejmowaniu decyzji – wybrać internet czy może sklep stacjonarny – jest koszt dostawy. To on może być języczkiem u wagi, gdy cena produktu w nich różni się tylko nieznacznie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa