Reklama

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Zakupy w Azji rozpalają wyobraźnię konsumentów, ale większość traktuje je jako ciekawostkę. Dzisiaj w e-commerce gra toczy się o szybką dostawę, a klientów zdobywa się jak najszybszymi dostawami, najlepiej tego samego dnia.

Aktualizacja: 22.08.2018 21:16 Publikacja: 22.08.2018 21:00

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Foto: 123RF

Ogromny sukces Amazona na amerykańskim rynku to oczywiście ogromna oferta i konkurencyjne ceny, a także abonament Prime dający prawo do szybkich dostaw zamówionych produktów. Gigant zachęca do jego opłacania, dając dostęp do biblioteki filmów i wielu innych usług, ale szybka dostawa jest najważniejsza. Dlatego wielkie platformy szukają opcji, jak można jeszcze szybciej przywieźć towar do konsumenta.

Do Polski to zjawisko dopiero dociera, ale już w badaniach widać, że koszt i czas dostawy to obecnie jedne z głównych kryteriów wyboru sprzedawcy internetowego. Ważniejsze nawet od ceny, a to właśnie ona przyciąga do serwisów chińskich. Te same rzeczy są już zwykle do kupienia w Polsce, ale znacznie drożej. Pewna grupa klientów poluje tam na produkty w Europie nieosiągalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Cezary Kocik, mBank, o podwyżce CIT dla banków: Szkodliwa, dyskryminująca i krótkowzroczna
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Powrót do szkoły?
Opinie Ekonomiczne
Skąd wziąć brakujące miliardy na inwestycje
Opinie Ekonomiczne
Ekspert: Zabranie 800+ Ukraińcom to zła wiadomość także dla polskich pracowników
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Trudne czasy dla ministra finansów
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama