Reklama
Rozwiń

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Zakupy w Azji rozpalają wyobraźnię konsumentów, ale większość traktuje je jako ciekawostkę. Dzisiaj w e-commerce gra toczy się o szybką dostawę, a klientów zdobywa się jak najszybszymi dostawami, najlepiej tego samego dnia.

Aktualizacja: 22.08.2018 21:16 Publikacja: 22.08.2018 21:00

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Foto: 123RF

Ogromny sukces Amazona na amerykańskim rynku to oczywiście ogromna oferta i konkurencyjne ceny, a także abonament Prime dający prawo do szybkich dostaw zamówionych produktów. Gigant zachęca do jego opłacania, dając dostęp do biblioteki filmów i wielu innych usług, ale szybka dostawa jest najważniejsza. Dlatego wielkie platformy szukają opcji, jak można jeszcze szybciej przywieźć towar do konsumenta.

Do Polski to zjawisko dopiero dociera, ale już w badaniach widać, że koszt i czas dostawy to obecnie jedne z głównych kryteriów wyboru sprzedawcy internetowego. Ważniejsze nawet od ceny, a to właśnie ona przyciąga do serwisów chińskich. Te same rzeczy są już zwykle do kupienia w Polsce, ale znacznie drożej. Pewna grupa klientów poluje tam na produkty w Europie nieosiągalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB