Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Zakupy w Azji rozpalają wyobraźnię konsumentów, ale większość traktuje je jako ciekawostkę. Dzisiaj w e-commerce gra toczy się o szybką dostawę, a klientów zdobywa się jak najszybszymi dostawami, najlepiej tego samego dnia.

Aktualizacja: 22.08.2018 21:16 Publikacja: 22.08.2018 21:00

Klienci nie chcą czekać na zakupy

Foto: 123RF

Ogromny sukces Amazona na amerykańskim rynku to oczywiście ogromna oferta i konkurencyjne ceny, a także abonament Prime dający prawo do szybkich dostaw zamówionych produktów. Gigant zachęca do jego opłacania, dając dostęp do biblioteki filmów i wielu innych usług, ale szybka dostawa jest najważniejsza. Dlatego wielkie platformy szukają opcji, jak można jeszcze szybciej przywieźć towar do konsumenta.

Do Polski to zjawisko dopiero dociera, ale już w badaniach widać, że koszt i czas dostawy to obecnie jedne z głównych kryteriów wyboru sprzedawcy internetowego. Ważniejsze nawet od ceny, a to właśnie ona przyciąga do serwisów chińskich. Te same rzeczy są już zwykle do kupienia w Polsce, ale znacznie drożej. Pewna grupa klientów poluje tam na produkty w Europie nieosiągalne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama