Reklama
Rozwiń
Reklama

Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD: Handel się zmienia, ale tradycyjne sklepy stacjonarne nie znikną

Wymuszone przez internet niskie marże w handlu w wielu branżach doprowadziły do oligopolu, czyli dominacji trzech, czterech silnych graczy. Ale to dobre dla klientów – mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD.

Aktualizacja: 26.05.2019 22:11 Publikacja: 26.05.2019 21:00

Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD: Handel się zmienia, ale tradycyjne sklepy stacjonarne nie znikną

Foto: materiały prasowe

Handel się zmienia. Coraz mocniej przechodzimy od tradycyjnego w stacjonarnych sklepach do nowoczesnego w internecie. W jakim kierunku to zmierza?

Handel w internecie nie jest już taki nowoczesny. Jest tradycyjny (śmiech).

Pozostało jeszcze 98% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama