Reklama
Rozwiń
Reklama

Świat sportu będzie inny

Eksperci diagnozowali, jak zamrożenie w skali globalnej wydarzeń sportowych odbija się na biznesach firm wspierających sport, i prognozowali, jaka przyszłość czeka sponsoring sportowy.

Publikacja: 03.06.2020 10:00

Uczestnicy debaty podkreślali, że w kontekście wspierania sportu odpowiedzialność społeczna biznesu

Uczestnicy debaty podkreślali, że w kontekście wspierania sportu odpowiedzialność społeczna biznesu nabiera coraz większej wartości

Foto: materiały prasowe

Materiał powstał przy współpracy z Totalizatorem Sportowym

Pandemia wywołała ogromne problemy w sporcie i całej gałęzi gospodarki z nim związanej. Ucierpiały wydarzenia na całym świecie – od rozgrywek ligowych po igrzyska olimpijskie. Renegocjacjom uległy kontrakty reklamowe i medialne, a zmniejszenie zapotrzebowania na sprzęt, odzież i inne usługi odbiły się na całej branży okołosportowej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama