Reklama

Jacek Cichosz, prezes Air Products w Polsce: Zapotrzebowanie na tlen medyczny wzrosło przez rok ośmiokrotnie

Tegoroczne zamówienia dzienne na tlen są o 40 proc. wyższe niż w czasie drugiej fali pandemii w 2020 r. – mówi Jacek Cichosz, prezes Air Products w Polsce, jednego z największych w kraju producentów gazów technicznych.

Aktualizacja: 04.05.2021 07:58 Publikacja: 03.05.2021 21:00

Jacek Cichosz, prezes Air Products w Polsce: Zapotrzebowanie na tlen medyczny wzrosło przez rok ośmiokrotnie

Foto: materiały prasowe

Po przejęciu w 2007 r. firmy BOC Gazy istniejący amerykański koncern Air Products stał się jednym z głównych dostawców gazów technicznych na polski rynek. Jednym z waszych głównych produktów jest tlen medyczny, w czasie pandemii gaz ratujący życie. Co w waszym biznesie nad Wisłą zmieniła pandemia?

Już na początku pandemii zostaliśmy zakwalifikowani przez premiera jako infrastruktura krytyczna, co nałożyło na nas obowiązek zapewnienia dostaw tlenu do wszystkich naszych klientów z rynku medycznego. W pierwszym kwartale 2021 r. dzienne zapotrzebowanie na tlen medyczny było ośmiokrotnie większe niż rok wcześniej. Co więcej, tegoroczne zamówienia są o 40 proc. wyższe niż zapotrzebowanie dzienne

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama