Biznes idzie do przodu mimo utrudnień

Efektywniej jest budować z umowami przedwstępnymi i tego modelu będziemy się trzymać – mówi Bartłomiej Kawecki, członek zarządu, szef ds. rozwoju w 7R

Publikacja: 23.11.2020 09:41

Biznes idzie do przodu mimo utrudnień

Foto: materiały prasowe

Magazyny dobrze znoszą pandemię, przyciągają zarówno najemców, jak i inwestorów. Głównym motorem wzrostu jest e-commerce, który rozkwita w czasie pandemii. Jak oceniacie perspektywy rozwoju rynku?

Jak wynika z najnowszego raportu RetailX, Europa Centralna ma około 69 proc. udziału w całości sprzedaży online na kontynencie, a z prognoz wynika, że tempo wzrostu e-commerce w Polsce w 2020 r. może osiągnąć poziom nawet 30 proc. Pierwsza fala pandemii i wiosenny lockdown miały olbrzymi wpływ na przyspieszenie trendu zakupów przez internet, choć należy pamiętać, że transformacja handlu w kierunku e-commerce zaczęła się dużo wcześniej i jest to trend globalny. Polska ma tu jeszcze sporo do zrobienia, patrząc choćby na zróżnicowane zachowania konsumenckie w różnych regionach kraju, zatem paliwa, jakim dla magazynów jest e-commerce, starczy na lata.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację