Aktualizacja: 25.01.2016 20:00 Publikacja: 25.01.2016 20:00
Foto: Pascal Le Segretain/Getty Images for Coca-Cola
Nowa kampania i hasło „Taste the feeling" zapowiadana jest przez was jako rewolucja. Czy konsumenci ocenią ją tak samo? Na pierwszy rzut oka trudno mówić o wywróceniu do góry nogami waszego marketingu.
Ależ wcale nam nie zależy, aby konsumenci podchodzili do niej w ten sposób. Do nich reklamy mają trafić na zupełnie innym poziomie, dzięki znacznie bardziej sugestywnym niż wcześniej obrazom otwieranych butelek, dźwiękom bąbelków itp. Chodzi nie tylko o obraz, ale także dźwięk, działamy na kilku poziomach. To innym przekaz, a dodatkowo po raz pierwszy skupiamy wszystkie marki jak Coca-Cola Life, Zero czy Light i promujemy je wspólnie pod marką Coca-Cola. To największa rewolucja w ostatnich latach jeśli chodzi o nasz marketing.
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
W 2024 roku po raz pierwszy przekroczyliśmy globalny próg 1,5°C ocieplenia względem epoki przedprzemysłowej. Ten...
Nowy impuls rozwojowy może Polsce przynieść tylko gospodarka oparta na kompetencjach, kapitale technologicznym i...
Afera wokół dotacji dla firm z branży HoReCa zatacza coraz szersze kręgi. Dawno przekroczyła rozmiary, na jakie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas