Marcos de Quinto: Wyzwań nam nie brakuje

Jesteśmy marką globalną, dziennie sprzedajemy ponad miliard sztuk butelek czy puszek napojów – mówi Marcos de Quinto, wiceprezes oraz szef marketingu Coca-Cola Company.

Publikacja: 25.01.2016 20:00

Marcos de Quinto: Wyzwań nam nie brakuje

Foto: Pascal Le Segretain/Getty Images for Coca-Cola

Nowa kampania i hasło „Taste the feeling" zapowiadana jest przez was jako rewolucja. Czy konsumenci ocenią ją tak samo? Na pierwszy rzut oka trudno mówić o wywróceniu do góry nogami waszego marketingu.

Ależ wcale nam nie zależy, aby konsumenci podchodzili do niej w ten sposób. Do nich reklamy mają trafić na zupełnie innym poziomie, dzięki znacznie bardziej sugestywnym niż wcześniej obrazom otwieranych butelek, dźwiękom bąbelków itp. Chodzi nie tylko o obraz, ale także dźwięk, działamy na kilku poziomach. To innym przekaz, a dodatkowo po raz pierwszy skupiamy wszystkie marki jak Coca-Cola Life, Zero czy Light i promujemy je wspólnie pod marką Coca-Cola. To największa rewolucja w ostatnich latach jeśli chodzi o nasz marketing.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Michał Szułdrzyński: Polskie firmy dojrzewają do AI. Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Ścieżka dla sektora obronnego
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?