Reklama

Polski rynek to za mało

Tylko dzięki rozpoznawalnej za granicą marce będziemy w stanie wygrywać z konkurencją – mówi Ryszrad Rychlik, prezes produkującej krzesła biurowe firmy Profim.

Publikacja: 07.02.2016 20:00

Polski rynek to za mało

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak szybko rozwija się w Polsce segment mebli biurowych?

Ryszard Rychlik: Nasz biznes jest uzależniony od kondycji gospodarki. Jeśli ta się rozwija, to więcej firm inwestuje w nowoczesne biura, głównie w dużych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław czy Kraków. Wzrost lub spadek PKB przekłada się na analogiczną tendencję na rynku mebli biurowych mniej więcej z półrocznym opóźnieniem.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama