Reklama

Adam Sawicki, prezes T–Mobile Polska, woli kompromis od sądowych sporów

Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, woli kompromis od sądowych sporów, oszczędność od rozpasania centrali i pracę zamiast ruchów pozorowanych. Kierowane przez niego firmy zawsze przechodzą przeobrażenie.

Publikacja: 25.02.2016 21:00

Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska od czerwca 2015 roku. Jest członkiem kapituły konkursu Indeks P

Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska od czerwca 2015 roku. Jest członkiem kapituły konkursu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu, organizowanego przez „Rzeczpospolitą”

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

– W 2016 roku T-Mobile Polska rozpoczyna wdrażanie strategii rozwoju do 2020 roku, która zakłada wprowadzenie nowego modelu operacyjnego zwiększającego efektywność działania całej organizacji. Jej podstawą są inwestycje w rozbudowę infrastruktury, wdrażanie nowych technologii oraz skupienie się na digitalizacji – informuje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

Według niego, dla klientów nowa strategia oznacza łatwiejszy i szybszy dostęp do cyfrowych usług, m.in. dzięki sieci LTE zbudowanej na częstotliwościach 800 MHz.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Finanse publiczne – nie tędy droga
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama