Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 25.02.2016 21:00 Publikacja: 25.02.2016 21:00
Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska od czerwca 2015 roku. Jest członkiem kapituły konkursu Indeks Patriotyzmu Polskiego Biznesu, organizowanego przez „Rzeczpospolitą”
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
– W 2016 roku T-Mobile Polska rozpoczyna wdrażanie strategii rozwoju do 2020 roku, która zakłada wprowadzenie nowego modelu operacyjnego zwiększającego efektywność działania całej organizacji. Jej podstawą są inwestycje w rozbudowę infrastruktury, wdrażanie nowych technologii oraz skupienie się na digitalizacji – informuje Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.
Według niego, dla klientów nowa strategia oznacza łatwiejszy i szybszy dostęp do cyfrowych usług, m.in. dzięki sieci LTE zbudowanej na częstotliwościach 800 MHz.
Zwolnienie z podatku bankowego kredytów dla firm, emisja obligacji infrastrukturalnych gwarantowanych majątkiem...
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas