Reklama
Rozwiń
Reklama

Andrzej Malinowski: Polska mlekiem i miodem…

Polska za 50 śmigłowców Caracal miała zapłacić tyle samo, co Turcja za 109 amerykańskich black hawków.

Aktualizacja: 07.08.2016 20:01 Publikacja: 07.08.2016 19:15

Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Andrzej Malinowski, prezydent Pracodawców RP

Foto: materiały prasowe

To ignorancja urzędników czy działania zahaczające o obszar zainteresowania prokuratury? Przetarg śmigłowcowy wciąż nie daje o sobie zapomnieć.

Nie po raz pierwszy przekonuję się, że jesteśmy najbogatszym narodem w okolicy. A skoro jesteśmy najbogatsi, to stać nas na najlepsze, najdroższe i największe. Miło jest jechać najdroższą autostradą w Europie, przysłoniętą dla wygody i komfortu podróżnych kilometrami estetycznych barier, też prawdopodobnie najdroższych. Nikt nie opisze naszej dumy z mknących przez kraj włoskich pociągów. Mimo że sami produkujemy niezły tabor, który – choć wyposażony zgodnie z najwyższymi standardami – niestety okazał się niegodny naszych torów. Natomiast największa duma wypełnia moje serce podczas gotowania wody na herbatę. Świadomość, że za gaz płacimy więcej niż tak bardzo zamożni Niemcy, napawa mnie poczuciem usprawiedliwionej wyższości. Cóż... Stać nas!

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama