Reklama
Rozwiń

Amazon, czyli z dużej chmury mały deszcz

Po wielu miesiącach spekulacji na temat potencjalnej daty startu amerykańskiego sklepu w Polsce i wielkiej publicznej debacie na temat warunków, w jakich pracuje tu jego kadra, sam start platformy rozczarował.

Aktualizacja: 04.12.2016 20:38 Publikacja: 04.12.2016 20:32

Amazon, czyli z dużej chmury mały deszcz

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Okazuje się, że w porównaniu z kliknięciami w Allegro na polskiego Amazona wchodzi garstka ludzi. Wiadomo: adresy ulubionych domen wpisujemy w przeglądarki „z pamięci", a w komórkach mamy już swoje ulubione e-handlowe aplikacje i to zjawisko trudno przeskoczyć nawet takiemu doświadczonemu wyjadaczowi e-handlowego rynku, jakim jest Amazon. Zwłaszcza że w dzisiejszym świecie większość oferowanych przez ten sklep produktów internauta może znaleźć u lokalnej konkurencji.

Dlatego wcale się nie zdziwię, jeśli na polskim rynku Amazon pozostanie małym graczem albo po czasie usilnych prób przebicia się do tutejszych klientów wręcz się z niego wycofa, tak jak zrobił to już niegdyś eBay.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama