Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.01.2017 19:23 Publikacja: 15.01.2017 17:56
Foto: materiały prasowe
Rz: Czy auta autonomiczne to najważniejsze, czym teraz zajmuje się dział badań i rozwoju Nissana? Czy może macie jakieś inne priorytety?
Takashi Shirakawa: Zdecydowanie tak, ponieważ Nissan nie ma dzisiaj jakichkolwiek problemów z technologią aut, które produkujemy. (Śmiech) Chociażby takich, z jakimi boryka się nasza konkurencja. Jednocześnie ulice miast są coraz bardziej zatłoczone i chcemy zrobić wszystko, aby rozładować korki. Pracujemy więc nad wyposażeniem naszych aut we wszystkie aplikacje umożliwiające jazdę autonomiczną, ale to kierowca będzie decydował, z której z nich skorzysta – na przykład z automatycznego pilota do jazdy po mieście. Jest to rozwiązanie umożliwiające kontrolę stylu jazdy samochodu. Kiedy wsiada pani do taksówki we Włoszech, zazwyczaj klimatyzacja jest niewydajna, bądź kierowca jeździ zbyt agresywanie, w efekcie cała podróż wiąże się ze stresem. Tymczasem pojazd prowadzony przez automatycznego pilota jedzie płynnie, więc i pasażer czuje się bezpiecznie. Oczywiście w każdym kraju pasażerowie mają swoje preferencje i teraz dla nas największym wyzwaniem jest to, jak dostosować autonomiczne prowadzenie auta do wymogów konkretnego rynku.
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas